Saturday, February 7, 2009

YaHOo ThE ReDs MeNaNg


huh...lega rasenya bile dh menang nie...aku cm dh nk tercabut nyawa td tgk game liverpool...tp akhirnya menang jugak...thank la pd luck...kalo xde luck td kempunan la aku mlm nie...haha...dh la portmouth score dulu wat aku dedor jek...aku dh myumpah seranah dh...dh mcm2 jenis makian yg xsedap d dgr aku maki...tp dlm ati la...biase la...dh la aku nk liverpool menang...kalo kalah td alamat nye xdpt la nk rase epl...mkin jauh tggl point ngan man utd...aku mmg xleh tgk liverpool kalah...xleh tido aku dibuatnya...aku yg kt umh nie dh rase cm nk msk tv jek men...rase cm aku nk score sebyk yg bleh...haha...

pasal game td kan...liverpool men ok la...tp diorg xleh nk score...aku xtau la apasal susah sgt nk score...seb bek la diorg nie smgt lg walaupon dh kene dulu...chaiyokk la...

FINAL SCORE

liverpool 3 - 2 portmouth

yg tukang score :

aurellio
kuyt
najib torres

alhamdullih setel satu game...aku hope pasni menang lg la k...

next game: liverpool vs man city

fight until the end...REDS BOYZ

No comments:

Post a Comment