Monday, February 2, 2009

LiVerPOoL MeNaNg SiOt NgAN CHeALsEa


aku bangge btol la...malam smlm liverpool jmpe chealseal kt epl...aku punye la dedor nak tau menang ke kalah team aku nie...riso aku dibuatnye...dh la x perform sblm nie...asyik seri jek...dh mcm team pakar seri plak aku tgok...tp mlm td team aku dh buktikan...stakat chealseal tue senag jek...bahasa lain nie team ayam2 jek...haha...team aku menang tue 2-0 tue...dh la menang...aku plak tue yang score...fernando torres...tu aku la tue...2 bijik die bg cheaseal...dh la men kt liverpool kt anfield plak tue pon dorang ckp bleh menang...anfield tue aku dh pawang la...haha...xde team yg bleh menang kt situe...gelanggang keramat la katekan...kalo aku jd fan chealseal aku diam jek la kene kutuk kan...trime jek la...dh mmg xkuat nk wat cne...ape org kate...tuhan dh tentukan...amin...aku rase bdk2 chealseal dh bleh cr team lain la nk sokong...baik sokong team selangor ke kedah ke...lg baik kot...kalo men cm tue hull city pon bleh kalahkan ko...haha...aku tgk mlm tue pye la beria team chealseal kutuk2 team aku...aku ingat hebat sgt...tp aku chill jek beb...bkn ape...dh tau kan team aku tue kuat...xyh la nk kecoh2 sgt...kalo kuat tue mmg kuat la jdnye...torres...ko la sgalenye tok liverpool...haha...

No comments:

Post a Comment