Monday, February 2, 2009

aKu SgT2 GeRam, SdeY....NapE?


korang msti nk tau kan nape aku sdey bgt skang nie...impian aku hampir berkubur skang nie...impian yang aku tanam sejak tahun 1990 lagi...itula thn teakhir kegembiraan itu berlaku...tp aku xdpt merasainya...bile aku bleh bergembira seperti orang2 nie...dh hmpir 19 thn aku menunggu...i'm waiting...again...and again...kwn2ku bersorak gembira...penuh dgn kepuasan yang terpancar dr air muka mereka...tp aku...hampe setiap kali melihat org gembira...mmg bgs kalo melihat kwn2 gembira tp bile mase tok diri sendiri bergembira...bila ia akan dtg? bile ia akan muncul? aku amat menantikan saat itu muncul dalam idop aku...harapan demi harapan aku sandarkan...tp hanya sekadar kenangan...setiap thn aku nantikan tp xmuncul2 jua...sebelom aku lahir dalam zaman 80 an..ramai yg gembira...terumanya mereka yang menyokongnya...tp zaman tue aku xlahir lg...aku x mengerti satu ape pon...bercakap pon xtau...bleh melihat tp xtau nk menilai...tp harapanku pada 2009 nie aku nk liverpool menang barclay premier league...kejuaraan yang aku idamkan selama ini...adakah ia akan muncul...aku tggu saat2 itu..aku jeles melihat fans2 len hepi setiap kali tamat epl...tp aku...aku btol2 inginkannya...epl kembalilah ke bumi anfield...penyokongmu menantikannya...jgn biarkan mereka menunggu lbih lame...hehe...

1 comment:

  1. SALAM TO ALL MARKETEERS...
    DINNER WILL B HELD AS FOLLOW:

    DATE : 21ST FEB 2009
    TIME : 8.30 - 11.00 PM
    VENUE : HOTEL SERI PELANGI, SEGAMAT
    FEES : RM 30 PER PERSON
    THEME : RETRO FROM 60S TO 70S

    MACAM2 HADIAH AKAN DISEDIAKAN, DOORGIFT JUGA DISEDIAKAN UTK SEMUA YANG HADIR...KEHADIRAN SEMUA AMAT-AMAT DIALU-ALUKAN ESPECIALLY FINAL YEAR STUDENT YANG SEDANG PRACTICAL PUN SGT DIALU-ALUKAN*....

    *UTK PENGESAHAN KEHADIRAN KE DINNER OLEH STUDENT YANG SEDANG PRAKTIKAL BOLEH CONFIRMKAN MELALUI MANA2 EXCO..

    **STUDENT YANG DI KAMPUS BOLEH MEMBUAT BYARN DI BOOTH MARKETEERS DI ADMIN ESOK (4/2/09)DARI JAM 10AM-1PM..

    THANKS...HOPE TO SEE ALL OF YOU THERE...

    ReplyDelete