Monday, September 7, 2009

HePi BiRTHDaY NaiM!!!!! 080987


hepi birthday to my beloved friend....naim...

hope kamu akan success dalam idop kamu...
dapat DL lagi....
aku dah anggap kamu sebagai sahabat aku yg tercinta...
kamulah segalanya sepanjang aku kt uitm...
kamu ada time aku susah dan senang....
semuanya kita wat bersama....
semua org tau kt mane ade aku kt situ ada kamu....
kenangan bersama kamu xkan dapat aku lupekan...
sowie kalo aku byk wat kamu skit ati, marah dan lain2...
ko bgitu sabar melayan kerenah aku yg mcm sial nie...
ko lah sahabat aku dunia dan akhirat....
tanpa kamu tiada najib yang sekarang nie...

semoga hubungan ini berkekalan hingga akhir hayat...amin...

i love u so much....

p/s byk lg nk tulis sebenarnya tp aku tkot orang ingat kita gay...

3 comments:

  1. wah..tharu aku bc ucapan ko ni..gerenti naim pon same..hi3..
    pe pn tlg smpai kn wish aku utk naim gak...

    ReplyDelete
  2. nanti aku bgtau dia k...
    naim dh sdey bc ucapan aku
    hahaha

    ReplyDelete