Friday, March 13, 2009

mEmOrY UmAh SeWa Di JiRaT ciNa

WARGANEGARA JIRAT CINA
ni pic dak umh sewa aku tym diploma dulu...
aku dok umh sewa dkt jek ngan uitm...
dkt area kubo cina...
huhuhuh...
aku dok 6 org...
ktorg merase dok sethn jek...
since part 5 n 6....
me,shah,moq

me,amal,pojan,moq

me n yaseer

me,afeq n moq

pojan,moq,yaseer

di hadapan umh sewa misteriku
ahli2 jirat cine:
shah
moq
amal
pojan
afiq
najib
sepanjang aku dok...
aku xpnh la jmpe lg bnd yg aku xnk jumpe...
alhamdulillah...
pada shah n afiq yg dh x stdy kt sgmt...
kenangan bersamamu dlm ingatanku...
I LOVE U ALL!!!!

3 comments:

  1. hahahha... xsangke je membe aku sorg ni rupenye salh sorg ahli jirat cine... ape mcm duk situ bro?? ok x?? ade pap pnah berlaku x kat ko.. kjadian kne ggu ngn membe sejiran ade x?.. hahahha...

    ReplyDelete
  2. haha...
    umh sewa nie dh kene pagar...
    jgn riso...
    xde hal lgsg...

    ReplyDelete
  3. haha..luv u all...
    cayang gak ajib kt kwn2 dia..hi3..
    uma korg da bpagar ek..tp nape pojan takut gak..???

    ReplyDelete